FESTA SERVIS spol. s r.o.
Komunikační strategie a firemní identita
Předmět: Návrh efektivní komunikační strategie spolu s modernizací stávající vizuální identity.
Výsledek: Byla zpracována komplexní komunikační strategie jejíž součástí byla mimo jiné podrobná situační analýza. Na základě této analýzy jsme byli schopni identifikovat silné a slabé stránky společnosti a rovněž její příležitosti a hrozby. Na základě těchto informací jsme následně navrhli takovou komunikační strategii, jež pro společnost představuje efektivnější způsoby komunikace s vnitřní i vnější veřejností prostřednictvím moderních komunikačních nástrojů a současně k zefektivnění celé řady HR procesů. Součástí návrhu byl rovněž akční plán, který představuje pro společnost jasný časový rámec a postup, jak jednotlivé změny a návrhy implementovat v praxi.
V druhé fázi došlo k modernizaci stávající vizuální identity, zpracování grafického manuálu včetně jednotlivých šablon a layoutů a následného zavedení nového vizuálního stylu do fungování společnosti.
Optimalizace firemních procesů
Předmět: Společnost potřebovala provést optimalizaci jednotlivých složek cenotvorby, sestavit nový rozpočet a kalkulační model.
Výsledek: Byla vypracována analýza a koncepce nového ekonomického řízení, přenastavení stávajícího ekonomického modelu firmy pro vyšší efektivnost výroby. Sestavili jsme ekonomický výhled na další rok pro lepší plánování a celkové zefektivnění tohoto interního procesu.
Event management
Předmět: Komplexní organizační zajištění oslavy výročí 30 let od založení společnosti.
Výsledek: Cílem bylo uspořádat oslavu pro zaměstnance firmy a jejich rodinné příslušníky včetně dětí. Zorganizovali jsme lidovou akci s bohatým doprovodným programem. Na oslavě bylo plno aktivit (nejen sportovních) pro dospělé a děti, dostatek jídla a pití s bohatým doprovodným programem. Celá akce se uskutečnila v srdci Olomouce na tzv. Paloučku u Sklubu.
INSTA CZ s.r.o.
Event management
Předmět: Komplexní organizační zajištění oslavy výročí 30 let od založení společnosti.
Výsledek: Kontrolní den na stavbě je často okamžikem, kterého se stavaři obávají. Tento koncept nicméně spočíval v myšlence oslavit úspěšných 30 let na trhu společnosti, která má za sebou mnoho úspěchů, ale i nelehkých výzev. Akce byla určena zejména pro management firmy a její obchodní partnery, proto jsme se snažili zajistit vysoký standard akce za přijatelnou cenu. Celý program začínal welcome drinkem z láhve šampaňského chlazeného ve lžíci bagru. Hosté se mohli občerstvit bohatým cateringem, jež byl připraven, specialitami z grilu či pochoutkami z místního pivovaru. Nechyběl ani bohatý program. Celá akce se uskutečnila v prostorách místního zámku ve Velké Bystřici.
Webdesign
Předmět: Modernizace stávajících webových stránek a tvorba a nastavení webových stránek pro dceřinou společnost.
Přítomnost na internetu je pro firmy klíčová. Bylo potřeba vytvořit kompletní web, včetně grafiky i textů, který by příchozím uživatelům poskytl potřebné informace o firemních službách.
Výsledek: Na základě konzultací s klientem jsme vytvořili moderní a funkční webové stránky, jež odpovídají současným požadavkům a moderním trendům responzivního webdesignu a copywritingu. Webové stránky používají open source redakční systém, jsou vysoce zabezpečené, tvořeny v souladu s dodržením potřebných standardů, SEO friendly a mnoho dalšího. Jsou tvořeny tak, aby obsahovali všechny důležité parametry pro jejich snadnou správu, funkčnost a bezpečnost.
Zákaznický portál
Předmět: Výroba automatizovaného klientského portálu nasazeného na webových stránkách společnosti, jež celkově usnadní administraci klientských služeb a je dostupný 27/7. Výsledek: Na webu instavoda.cz byl nasazen nový automatizovaný klientský portál v podobě virtuálního asistenta, který výrazně usnadňuje celkovou administraci klientských služeb a odbavování klientských dotazů. Zajišťuje tak mimo jiné efektivní komunikaci s vnější veřejností a šetří náklady spojené s péčí o klienty. Zároveň je tvořen uživatelsky přívětivou formou, aby byl dostupný pro všechny jeho uživatele.
W residence
Marketingová strategie
Předmět: Marketingová strategie zaměřená na vstup nového ubytovacího zařízení na trh a jeho propagaci.
Výsledek: Nejdříve byla provedena důkladná rešerše místního, ale i zahraničního trhu, abychom mohli zpracovat efektivní a konkurenceschopnou koncepci vstupu nového ubytovacího zařízení na trh. Následně jsme zpracovali novou vizuální identitu a postupně navazovali další kroky, které nám pomohli dosáhnout stanoveného cíle (návrh nového webu, video a foto produkce a jejich následná postprodukce atd.)
PROGRESS OK a.s.
Vizuální identita a online marketing
Předmět: Přeměna vizuální prezentace firmy do modernější podoby při zachování její stávající firemní kultury.
Výsledek: Provedli jsme kompletní modernizaci stávající vizuální identity, za předpokladu zachování již zaběhlé firemní kultury. Součástí bylo zpracování grafického manuálu včetně jednotlivých šablon a layoutů a následného zavedení nového vizuálního stylu do fungování společnosti.
HR strategie
Předmět: Zefektivnění sběru zpětné vazby od svých zaměstnanců a náborového procesu.
Výsledek: Na základě konzultací s klientem jsme zpracovali koncept, jak zefektivnit sběr zpětné vazby a přimět tak zaměstnance více komunikovat se svými nadřízenými, hodnotit a poskytovat zpětnou vazbu k jednotlivým firemním procesům, návykům apod. Zároveň jsme chtěli celý proces zautomatizovat, abychom minimalizovali náklady spojené s administrací celého procesu. Toho jsme docílili zavedením QR kódů rozmístěných po různých částech pracoviště, které odkazovaly na chatbota pro sběr zpětné vazby. Zaměstnanci tak mohou s vedením komunikovat anonymně prostřednictvím tohoto virtuálního asistenta, který zároveň jednotlivé požadavky a poznatky dále zpracovává.
V druhé fázi jsme zpracovali HR náborovou kampaň, jejíž cílem bylo zefektivnit nábor nových zaměstnanců na různé pozice, zejména ty méně atraktivní.
G-CENTRUM Olomouc s.r.o.
PPC kampaň
Předmět: Potřeba podpořit online viditelnost společnosti a jejích služeb.
Výsledek: Na základě konzultací s klientem jsme připravili efektivní PPC kampaň, kterou jsme průběžně optimalizovali, abychom dosáhli požadovaných výsledků. Byla nastavena jak bannerová reklama, tak i reklama ve vyhledávání, která je pro dané účely vysoce efektivní. Podařilo se nám nastavit PPC kampaň s nadprůměrnými výsledky a dlouhodobým dosahem.
Chatbot
Předmět: Automatizace komunikace s pacientkami a usnadnění orientace na webu G-centra Olomouc
Výsledek: Na web klienta byl nasazen virtuální asistent, který celkově zefektivňuje komunikaci s pacientkami a usnadňuje administraci různých dotazů, na které pacientky hledají odpovědi. Účelem virtuálního asistenta na webu bylo rovněž pomoci pacientkám lépe se na webu zorientovat, aby snáze našli informace. V neposlední řadě bylo pak jeho účelem také zefektivnit objednací proces. Celkově se chatbot mezi pacientkami velmi osvědčil a jeho výsledky a interakce se pohybují ve velmi zajímavých číslech.